från misslyckat till lyckat

Tänk så bra det är när fel kan bli så rätt :)
Gjorde nyckelrings/kortfodralet här nedan som en utav de fem fodral som Gunilla har beställt av mig men insåg när den var klar att 'fan, det får ju inte plats kort i KORTFODRALET!!'. Jag kunde inte få i ett endaste litet kort hur jag än försökte..
Men så råkade min vän Elin bli helt förälskad i denna egentligen misslyckade skapelse, iaf i det tänka samanhanget, så den flyttade hem till henne och jag har nu gjort en ny till Gunilla! eller ja, jag har nästan gjort klart den.. Ska färdigställa kollektionen ikväll hemma hos Elin framför en låååång men väldigt lovande film!!

den ena sidan.. ↓


..och den andra ↑

Efter en vecka kantad av hårt jobb, frustration och illamående tänker jag nu ta helg och må bra!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0