andra advent.

Andra advent och julen närmar sig med mys och tända ljus :)

Ett sjukt danssug har även smugit sig på vilket är lite störande eftersom ingen bra dans ser ut att vara i sikte på ett tag.. attans! Jag har ju inte dansat sen förra helgen nu så det börjar tränga sig på ordentligt vill jag lova!
En dans med Tony till Shakes toner förra söndagen i Skultuna.

Jag känner inte riktigt för att skriva idag så jag tror jag avslutar inlägget denna andra advent ganska så direkt med lite VIRKNYTT: 
Jobbar just nu parallellt med tobias drömsockar och de fem nyckelringsportmonäerna till Gunilla. Sockarna är på g och portmonäerna är snart klara för leverans.

Trevlig andra advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0