mmm.. ojoj. vilka dagar!

Efter lite tystnad här på bloggen ett par dagar är jag nu tillbaka för en liten uppdatering!
Efter nästan en vecka hemma hos mina föräldrar beger jag mig om ett par timmar tillbaka hem till mitt lilla hem i Örebro. Har haft en mysig vecka med en massa julfirande, mys och dans till höger och vänster. Juldagen bjöd på julfika med släkten och sen en tur till Tranås för lite dans till Blender, dock den värsta fylledanskvällen jag varit med om tror jag.. Det var öl och kladd och fulla människor (som plötsligt blev gudar på att dansa) överallt på dangolvet. Men juldagen är ju juldagen så jag var inte alls förvånad egentligen och jag lyckades ändå ha en väldigt fin kväll!


Men ännu ett par dagar har gått sen dess och jag har även hunnit med en lång frukost med finaste (dans-)broder Johan, en mysig kombinerad film/middags-kväll tillsammans med familjen, varit ute lite i stormen Dagmar, mellandagsrea-shoppat-och-julklappsbytes-lunchat med Hanna och begett mig iväg på en lite smått galen dansresa till Göteborg fylld med en massa underbar dans! mmm.. nöjd och glad!

På virkfronten har denna första vecka på jullovet resulterat i ett par nästan färdigvirkade tofflor till min lilla humla Elin och ett lite hemlig påbörjat projekt, hihi. Jag har även startat ett nytt försök med Tobias drömsockar (kände mig väldigt allergisk mot de jag redan stickat när de var klara så jag var tvungen att göra om dem, klarar inte av att inte känna mig nöjd med det jag skapar så.. gör om gör rätt var det ändå rätta!)

Tänkte ägna mig åt ett par timmars virkning på tåget hem sen men nu ska jag packa ihop mig och sen umgås en liten sväng med mina föräldrar innan det bär av mot anhalt ett på min färd mot Örebro: noooorrkööööping döh..

hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0