jullov är här!!

Jag befinner mig just nu hemma hos Elin vilandes mot den första dagen på jullovet som börjar dra sig mot sitt slut och bli till ett skönt ryggstöd. Hade en jättefin dag igår med mkt juligt mys i olika former och en hel del dans framåt kvällen blev det faktiskt också. Jag var nöjd och glad hemma i Svantes vardagsrum och jag och Inga smög till och med in ett par mys-foxxar och en bugg bland allt annat festande, lite busigt hihi.
Dock resulterade allt detta mys med att det blev ganska så sent så jag råkade visst sova bort halva dagen idag.. hmm, attans fast äh, det gick ju bra ändå, var bara tvungen att stressa lite med packningen inför morgondagen. Jag åker nämligen en sväng hem till mina föräldrar för jule-mys och andra trevligheter ute i den östgötska skogen en vecka från och med imorgon, dä känns bra dö :P ...så mööööjsit så!
Ojoj, om två dagar är det julafton och jag förstår ingenting! Vad håller tiden på med egentligen?? springer iväg så jag blir alldeles snurrig....
Men nu ska jag snurra mig hemåt och fixa det sista med packningen innan jag vaggar in mig i täcket och beger mig till drömmarnas land en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0