mys mys mys

Vilken helg säger jag bara! Tiden går med svindlande hastighet och det känns som att jag inte hinner med hälften av allt jag vill..
Jag har iaf haft en väldigt fin helg som började med en mysig kväll tillsammans med Elin, film och mycket te. Lördagen startade tidigt med jobb på apoteket och sen gick allt i ett med julmarknad, ingredienshandling och mastodontpromenad hem till Svante, chokladpizza (ja, du läste rätt! sjukt konstigt men pizzerian hos Svante har en Marabou-special), skummtomtar i micron, glögg och bakning av en massa juliga saker till sent in på natten! ..en riktig julmysdag!
Och på toppen av allt detta mys avslutade jag helgen igår i Skultuna med en danskväll till Blender. Hade ju inte dansat på jättelänge (eller ja två veckor.. fast det är ju JÄTTELÄNGE i min värld) så det var helt fantastiskt att få svepas in i dansvärlden och all mysvärme som finns där. mmm.. Blender hade även lagt till en riktigt bra låt till sin repertoar, nämligen Adeles Set fire to the rain. ↓ Bra gjort Blender!



Idag är det skola, yoga och dröm-socksstickning som gäller. Mkt som ska bli klar nu! puh! men månen är påväg bort så det ligger bra i tiden att slutföra saker, eller ja, iaf nå delmål för min del :)

Dags att sätta fart och se hur herr och fru Fisk har klarat helgen utan mig..
Och just ja, återkommer redan ikväll med bilderna på nyckelrings/kort-fodralen som Gunilla beställt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0