Julaftonsmorgon.. ..och snön lyser (inte) vit på taken

Men trotts en julafton utan snö känns det att det är jul i mina föräldrars lilla hus ute i den beskyddande skogen.

(av: Stina Wirsén)

..och ja, gårdagen bjöd på mkt julstök minnsann! Pappa och jag slog rekord i julgranshuggning på kortast tid någonsin, knäck kokades, julgranen kläddes, julklappar slogs in, busigheter förbereddes, tryffel skapades och julhälsningar flög genom luften från alla håll och kanter, hihi..
Jag tänkte även ge en liten julklapp, om än en väldigt liten och simpel sådan, till er också mina kära läsare denna julaftonsmorgon. Nämligen receptet på mina veganska chokladtryfflar, det är ju tanken som räknas :)



Nu vill jag bara önska er alla en fantastisk julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0