ibland kan man ju undra..

Märkligt vilket flyt jag har idag! Jag har både bokat datum med ljudstudion och fått tiden att stämma med 'min röst', blivit klar med alla delarna i min första scen plus rentecknat och färglagt övergången till den! wow, jag är nästan förvånad själv.. :P

Ska försöka ha lika mkt flyt i garnaffären strax också, dags att inhandla garnet till min nästa beställning så jag kan sätta fart så fort dröm-sockarna är klara! ett kul uppdrag då jag har helt konstnärlig frihet!
Sen väntar en myskväll på Märtas kafé (ja, de stavar med k), sista afternoontea-aftonen för i år går jag inte att missa!

hmm..
Avslutar med något ganska märkligt som hände imorse.. ja, som sagt, ibland undrar jag om oidentifierade makter försöker testa mig. Vad är liksom oddsen för att hitta ett nästan fullt cigarettpaket, torra och fina mitt i detta inte jättebra väder just nu när jag precis slutat röka? hmm, man kan ju undra.. Låg de där och vilade lite bara för att RETA sluta-röka-monstret i mig eller vad??

Nä, nu mot garnaffären!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0