i ett snöigt Örebro

Onsdagen är här. Snö är här. En piggare Kinna är här!!
Skönt att va piggare och inte konstant va illamående och ha ont i magen (även om det ligger och lurar inte allt för långt borta känner jag.. hmm) ..och lite mysigt kan jag nog kanske erkänna att det är ändå när den första snön faller.. men bara lite.

Sjukt danssugen blev jag igen så fort energin började leta sig tillbaka i kroppen och då är det svårt att tacka nej till dans till Zlips i Säter imorgon när skjuts och allt är fixat till och med, bara att tacka ja och haka på liksom.. åh, attans.. jag borde ju inte, jag borde ju fortfarande ta det lite lugnt kanske..? men jag VILL ju så gärna! :S


Är just nu i skolan iaf och jobbar fortfarande med köks-scenen med herr och fru Fisk, ja just den jag jobbat på i flera veckor nu ja.. japp, just DEN satans scenen faktiskt! Kul va!? nää! och inte går det bra heller!! även om jag inte mår illa idag så spyr jag nästan på den ändå..
ARGH!

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0