Glad som en solstråle!

Jobbade smått ihjäl mig igår med slutrenderingen av min första scen som ska visas på julavslutningen på tisdag. Tror jag slog rekord i ihopbrytningar på en soh samma dag då rendering efter rendering inte fungerade.. men så fungerade det, trodde jag.. ÄNTLIGEN tänkte jag, men vänta lite nu!? var tusan var ljudet nu då?? argh.. gör om, gör rätt.. pust..
Till slut blev det iaf en komplett fil av det hela! Hade tänkt försöka göra en teaser och lägga upp på youtube idag men jag blir lätt illamående av bara tanken på ännu mera krångel i After Effects så ni får snällt vänta, men desto mer kommer ju när det väl kommer :)


Så jag har istället tagit det väldigt lugnt idag. ..färdigställt en slips inför helgen, tittat på julkalendern, planerat lite inför vårens jobb med herr och fru Fisk, tänkt på sommaren och blivit ännu gladare av ett telefonsamtal! hihi

..men nu är det helg tycker jag och jag tror den kommer bli helt fantastisk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0