1 december.

Idag är det första december, en ganska mulen första december. Ingen snö fast det tycker jag är ganska skönt.

Jag började dagen med att käka frukost och kika på julkalendern som faktiskt verkar ganska bra i år! Fina miljöer hade de byggt upp iaf (filmskadad, I know..) men kan tänka mig att storyn kanske inte är superb..
Lite mysig verkar den allt så jag ska fortsätta kolla, en trevlig morgonrutin!


En liten bild från min film tänkte jag bjuda på också! Såhär ska det se ut genom hela klippet med färger och så (handuken ej klart, jag vet). Dock ser endast en bild ut såhär.. av 404 bilder.. Några kvar alltså med andra ord..

Så bäst att återvända till herr och fru Fisk!
Men DU!? Glöm inte bort min lilla REA som släpps imorgon! Unika prylar och först till kvarn! ..varmt välkommen! :D

Hepp-hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0