zzzz... lördag.


oj.. va liten bilden blev.. Men trevligt var det!

Igår var det super-mega-kombinerad-födelsedags-och-utflyttnings-tema-fest hemma hos Tobias och Rasmus! ..temat var, som jag säkert nämnt förut en låt! ..och jag var....
Fjärilslarvens sång med James och Karin!
Ett av kriterierna var att man skulle festa som om det inte fanns någon morgondag. För mig fanns det egentligen en morgondag, alltså idag där det låg ett jobbpass med start kl 8.30.. men äh. man måste ju hålla sig till festens regler ;) ..så jag kom hem runt 5 nångång, sov 2,5 timme, jobbade, lånade barnböcker till min sommarkurs på bibblan, sov lite till och nu har jag precis ätit min andra frukost för dagen! ..och klockan är nu 19.43.

Men till festen följde även dessa presenter:

Ett cigg-fodral

..och ett kortfodral

Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0