virkade bullar, födelsedagar, dansfest och riktiga bullar

=några utav ingredienserna för en riktigt mysig helg!


Startade mysigheterna redan i fredags med danskväll och födelsedagsfirning av Nettan i Blomsterhult. Bull-portmonän ↑ var min lilla present till födelsedagsbarnet :)

Lördagen fortsatte med en hel del tåg- och bilåkande för att slutligen nå slutdestination Sandvik där jag och ett härligt dansgäng spenderade kvällen med bland annat fika, massage, grill, kladdkaka på grill med rosa grädde, dans och mkt mys!

..och idag söndag har jag firat min kusins födelsedag med fika (kaffe, kaffe, kaffe, kakor och tårta! mmm...) i en trädgård i Ljungsbro. Nedan ser ni min present till käre kusin vitamin ↓


Har du också en vän eller släkting som fyller år snart?? Ge bort ett presentkort hos Virkiskinna! :)

Som en perfekt avslutning på all denna mysighet gjorde jag och mamma en tacopaj som jag, moder, fader och farbror avnjöt tillsammans med ett glas rött, spök-prat och gamla filmstjärnor.
Men nu, dags att mysa ner mig som en liten knut i sängen så jag är pigg inför morgondagens första mission, svamppromenad!

godnatten katten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0