va fan

vilken sämst dag denna onsdag blev. het förvirrad känner jag mig också. vaknade 15.30 med världens migrän, det kändes som huvudet skulle sprängas och magsäcken befinna sig på golvet vilken sekund som helst, urk.. så jag insåg ganska snabbt att dans i Barva inte skulle vara ens tänkbart. fan. så efter att ha varit vaken 29 timmar i stäck kände jag att jag behövde sova lite till. ..och vaknade runt 20.30.
nu är jag förvirrad, har precis käkat frukost och ska väl lägga mig och sova lite till så jag orkar upp kl 04.15 för att gå till jobbet..

Jag är inte pepp längre. Det regnar och är mörkt ute. Men jag fick en H&M-katalog idag, dagens trevligaste händelse.

Skönt att det bara är två dagar kvar bland äckliga städmoppar, papperskorgar och ufo-kläder.

 
tänk om de ändå såg ut såhär..

Det gör de inte på apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0