magiska stenar, konst, pyssel, jobb och ett extremt danssug.

Alltså, herre nedrans va jag är danssugen!!! Waaaaaah! Var ju ta mig tusan nästan en vecka jag dansade nu(Jannez i Borensberg förra onsdagen..)!! 
Tur att jag kommer befinna mig ganska mkt i dansens värld resten av veckan. Redan imorgon bär det av till Vadstena för dans till Shake! ..och.. 'jag är redo, jag är REDO!'


en dans med Kjell i Borensberg

Förövrigt idag har jag jobbat en hel massa och gick som vanligt upp omänskligt tidigt (04.20) idag för att spatsera iväg till jobbet i soluppgången. Sen gick jag hem och jobbade lite med mina virkprojekt och sen gick jag iväg och jobbade lite till (så jag kan ta sovmorgon imorgon till.. 05.45 hmm, ja om man nu kallar det sovmorgon..) 
pust.

Jag har även skickat några tankar till min lilla farmor idag som skulle fyllt 90 år dagen till ära ♥


Konsttips har även dykt in om en konstnär vid namn Helena Blomqvist. Väldigt inspirerande, annorlunda och mega-fin konst tycker jag. Jag blev lite förälskad i denna bild..↑


jag avslutar detta något splittrade inlägg med lite ytterst viktig information!
det känns som jag håller på att få en vagel i ögat. attans.
jag vill ha en magisk sten, en Mokait.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0