städa städa städa..puh!

har jobbat, dansat, grejat, pluggat sommarkurs och klantat mig så mkt denna veckan att jag blev helt förvirrad och har därför inte hunnit blogga på några dagar.. Jag ber så mkt om ursäkt för det men kan nu meddela att jag är i fas och uppe på banan igen! Woho!

PASSA PÅ!
Efter mitt senaste kollektionssläpp.. ↓

Beställ enkelt genom att:
• Lämna en kommenatar här nedan (med namn och mejladress så kontaktar jag din ang. betalning och leverans)
• Via facebook (
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001189188654)



..har specialbeställningarna börjat ramla in! :D 
Sitter du just nu där och tänker 'hmm.. jag kanske skulle beställa de där torgvantarna i regnbågsfärger jag alltid drömt om..' eller 'attans småpengar som är överallt! ..en praktisk portmonä kanske vore något?'
Då säger jag bara, kör hårt! Jag är redo att ta emot din beställning!
..och du, pssst, passa på nu innan kön blir allt för lång :)

Välkommen med din beställning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0