sista dagen på detta sommarlov

Idag, denna söndag, 21:e augusti är min sista dag på detta sommarlov men det gör ingenting för det känns jättekul att börja plugga igen. Det kan dock vara mitt sista sommarlov som atr slut nu, men inte så högst troligt men man vet aldrig vad som händer.
Jag har liksom upptäckt att det är ganska spännande att leva och saker kan ta helt skumma/roliga/oväntade/fantastiska/sorgliga/vridna vändningar har jag märkt, speciellt på sista tiden. och allt detta så fort man råkar blinka.
så som sagt, man vet aldrig..

Något som jag dock vet är att de sista timmarna på denna sommarlovsdag ska jag ägna åt det mest fantastiska som finns! Nämligen..

DANS
..och ikväll bär det av till Vadstena!
Shit, örebroare/västeråsare kommer invadera! nästan tre fulla bilar är snart påväg, but.. that's great! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0