så skönt att vara tillbaka.

Sitter nu åter i skolan. datorn fungerar. jag är igång med min film (väldigt i början men jag har min idé iaf). Nina har haft manusföreläsning och hon verkar gilla min idé! Det finns ett schema för hela terminen (wow måste jag säga!) och igår var vi på en väldigt inspirerande utställning, Avesta Art. åh ♥

Vi såg bland annat..
Stina Wirsén (från boken vem är söt) ↓

Helena Blomqvist (från utställningen the elephant girl) ↓


Roy Andersson (från filmen en kärlekshistoria) ↓


Ikväll väntar en ost- och vinkväll med en massa fina människor!


Jag skulle även vilja passa på att tacka herr eller fru 'anonym beundrare' för den fina kommenatren jag fick på mitt förra inlägg.
tack! :)
jag har mina aningar....
Men nu är det dags att skissa fiskar!
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0