pysseltime!

Idag mår både kroppen och knoppen bättre. Jag har spenderat min näst sista dag på jobbet tillsammans med bland annat Kapten Röd vilket gjorde mig lite mer pepp. Bra texter må jag säga!  
Ska iväg och städa en del (de 'rena rummen') av morgondagens jobb redan ikväll så jag bara har den enkla apoteks-städningen kvar imorgon bitti (och kan sova 1,5 timme längre, woho! ..och kan dricka te med Tobias en extra stund också!). 
Åh, ska bli så skönt att lämna ifrån mig nycklar och kort, käka gratis mat och bli friiiiiiii :D

Men nu är det pysseltime! ..jag håller just nu på med en beställning (en sameinspiererad mössa med en touch av virkiskinna) samtidigt som en hel rad födelsedagar plötsligt dykt upp! Kul kul, jaaaa :D

Passar även på att slänga in en bild från i tisdags..

en dans med Christian i Vadstena.

Imorgon efter jobb, nyckelöverlämning, mat och packning inför helgen (ska en tur hem till Östergötland) bär det av mot Blomsterhult och Logen mitt i skogen för dans till Sannex! Längtar redan, börjar bli danssugen så in i attan nu igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0