Pust... pusträjktbeskrivn... prujektbeskrovn..

PROJEKTBESKRIVNING!
..sitter jag och jobbar med idag.
Här är mitt moodboard (hur jag tänker om färg och form typ) till min fiskdiktsfilm jag ska producera ht 2011-vt 2012:


Jag kan även informera om att jag just nu lyssnar på dansmusik, är sjukt danssugen, snart är klar med Robin samemössa, har käkat broccolipaj till lunch, var på en mycket trevlig ost- och vinkväll igår, behöver lite luft, ska läsa (plugga) en massa barn/ungdomslitteratur ikväll och borde verkligen måla om mina naglar.

Nu ska jag gå ut och ta mig en skopa luft.
farväl

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, där är ju den roliga fisken som de snackade om på p3 morgonpasset en tråkig höstmorgon när gymnasiets sista år pågått ett tag. Känns som en evighet sen.

Ser ut som en fin känslovägg, och tänk om gud ändå fanns en gång i tiden. Han måste haft en himla fantasi när han skapade allt(mest fisken) på 6 dagar.



Hoppas att du har det bra, och Good Luck med ditt projekt!

Kram kram kram

2011-08-29 @ 18:56:31
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0