'I feel the morning sunshine, I see it in you..'

mmm.. en mycket nöjd och glad Kinna här! hihi. har haft en så jättetrevlig vistelse i Östergötland men är nu snart påväg tillbaka hem till Örebro igen, hem till min lilla pirog Inga för mera trevliga äventyr!
Började gårdagen med en morgonpromenad kantad av små gula kantareller och fortsatte sen till Linköping för en titt på kusin vitamins nya lägenhet och sen en shoppingrunda med kära mor. Dagen avslutades sen hemma hos mina föräldrar igen med varma katarellmackor och en kopp te, inte helt fel :)

..och idag har jag spenderat dagen med att få till samåkning tillbaka till Örebro och kvällens dans i Brunnsparken till favoritbandet Zlips. Tack så hemskt mycket till alla inblandade som hjälpt mig fixa skjuts, det gör mig alldeles varm och glad!

hihi. nu väntar jag med spänning på resultatet efter en omgång med krackilerande nagellack.
grönt och brunt är det nya heta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0