hösttermin 2011 - första skoldagen

ny termin. ny ost. nya skor. nya människor.


ja, efter en mycket bra danskväll i Vadstena med sjukt många bra dansare på plats..

..vaknade jag och var hmm.. ganska trött. Men pepp på skolan, de nya ettorna och att återvända till vår lilla animationsfamilj för ännu ett fint år tillsammans! Jag är nu placerad i ett rum (Tobbes gamla för att vara exakt) tillsammans med Sara och där inne, ja där INNE (!) kommer det skapas mästerverk under året! haha, eller ja två kortfilmer iaf :)
Efter allt fixande, informerande, bussåkande och en tur hemma gick vi på bio och såg The Trip. En enkel men mycket underhållande skapelse som jag verkligen kan rekommendera!

Imorgon bär det av på utflykt till Avesta Art (vad nu detta är??) med klassen och även konst- och form linjen och jag känner mig trött men rätt nöjd med tillvaron.

..och så blev jag som liksom lite sådär extra glad när jag lyckades värma en macka sådär alldeles lagom varm i micron nyss.
ja.

nattinatt


Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare

Vad fin du är på dina dansbilder och minst lika fin på insidan!

2011-08-22 @ 23:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0