en helg soom startar och planeras att avslutas med dans kan inte vara annat än en fin helg.

..Och kände därför att detta inlägg borde inledas med en dansbild från förra söndagens dans i Vadstena.

 Inte helt missnöjd över att svepta runt på dansgolvet i Andreas famn inte! :)
 
Igår bar det då alltså av på dans, säsongsavslutning i Blomsterhult på Logen mitt i skogen med 5 timmars non-stop dans till Wahlströms och Zlips! En mycket trevlig och dansant kväll!
När jag kom hem kände jag inte riktigt för att gå och lägga mig direkt så jag tog en macka och läste lite och just som jag sitter där och läser kommer VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL springande över golvet!!! En attans tur att jag inte la mig direkt för då hade jag fortfarande haft den GIGANTSIKE herren som inneboende. urk.. uh! burr..

Men idag är idag och strax ska jag promenera in till stan i det strålande solskenet och inviga Trumf Glasscafé med min lilla pirog Inga och sen väntar en liten klassfest hos Svante som avslut på denna lördag!




Kommentarer
Postat av: sen

Vita höga converse till salu något för dig kanske?!



http://entermyname.blogg.se/category/bloppis.html

2011-08-27 @ 20:54:28
URL: http://entermyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0