efterlängtad danskväll i vadstena! mmm..

åh, äntligen fick jag dansa igen! ..i vackra Vadstena! ..och med bara underbara dansare också, mmm.. jag kommer leva på dansruset fram till klockan 10 imorgon för inte fören då är det dags att sova som en stock (då ska jag drömma på dansruset istället, hihi) till kl 16.00 för sen, kl 17.00, bär det av till Barva för ännu en danskväll till Shake! haha, jag tror jag är lite smått galen..


Helena Bergqvist

Dock inträffade ett litet missöde på vägen hem, eller ja, det upptäcktes när vi nådde Örebro och det var dags att packa sig ur bilen. Min lilla Elin hade glömt sin ryggsäck med en massa värdefulla ting i på McDonalds när vi stannade där och käkade på vägen hem. usch och fy! ..stackars humlan ♥ Men..
..bästa polis-Tony satte igång sökandet efter väskan och ringde sina coola poliskompisar i Östergötland för att jaga väskan och få den att hitta hem igen :)

Om 30 minuter är det dags att gå till jobbet för nästnäst sista gången denna sommar! Jag ser ljuset, jag ser ljuset! ..snart friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0