back in time

Gick från jobbet till skolan tillsammans med Håkan Hellström och blev 14 år igen och tänkte..

..vad vet du om månljuset fören du blivit sönderslagen under det?

sen fortsatte jag med att käka frukost tillsammans med Tobias, Anton och Svante och Siri Wibells fantastiska fanzines! kolla in henne på → http://sirifrances.tumblr.com/

Nu är klockan 09.53 i skrivande stund och jag ska sätta fart med att jobba på min storyboard är tanken.
Jag känner även att det skulle va passande att skapa en ny kategori, denna skönt soliga onsdag och SKOLAN ska den heta.
(flyttar även mitt inlägg om min projektbeskrivning där min moodboard finns så det blir från början detta med skolan. Ordning och reda i 'SKOLAN') :)

punkt och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0