Äntligen helg på riktigt!

..men tog visst lite småhelg redan igår trotts att jag skulle upp och jobba några timmar idag med, aja.. men nu så är arbetsveckan avklarad! PUH!

Gårdagskvällen spenderade jag tillsammans med trevliga människor, vin, vattenpipa, musik och dans.
Ingen dålig blandning det inte!!

men innan det spenderade jag dagen med att samla några vuxenpoäng:
Efter att ha jobbat mina tidiga timmar på apoteket gick jag och satte mig en stund i solen vid slottet och käkade frukost och pluggade lite sommarkurs. Sen blev det en sväng till systemet och även en tur in på ICA på hemvägen där jag smidigt drog mitt ICA-kort för den där lilla bonusen som är så trevlig att få. Väl hemma storstädade jag hela källaren innan min vän Jonas kom och tog ett glas vin med mig.
Jag tror jag lägger dem prydligt i högen av tant-poäng jag har under sängen ;)

Jag skulle även villa tipsa om detta lilla projekt som två trevliga herrar i min klass dragit igång!
Detta är en serie som kommer skapas här under hösten genom att deltagarna ritar en ruta var utefter en turodning. Ingen text får förekomma och inget förutbestämt manus finns! 
Vi låter fantasin flöda helt enkelt och ser var det tar vägen :D 
Min tur i ordningen är nr 3 och såhär blev min ruta:


Kolla in på bloggen för att se resten, http://chasingthehorizon.blog.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0