2011.08.07. söndag. regn. hes. sugen på glass.

Godmiddag kära läsare!
Här sitter jag och målar naglarna och njuter av min helt lediga dag. En dag som är ganska grå och mulen, något regnig men jag är ändå, trotts vädret, sugen på glass. Även sugen på dans men det är ju nästan så jag inte behöver informera om det längre, alla vet nog att jag alltid är danssugen vid det här laget..



Men ja, denna regniga dag ser ut att bjuda mig på mycket mys! först ska jag träffa min lilla humla Elin som är tillbaka i stan efter några veckor på ett slott i Frankrike och till kvällen är det 'söndagste hos Larson' som står på schemat, perfekt väder för sådana aktiviteter och en bra uppladdning för min sista vecka som städtant! bara fem dagar kvar nu av hjälp-jag kvävs-av-munskyddet-och-dör-av-värmeslag-i-overallen-när-jag-städar-i-en-rymdoutfit!

Fan, va skönt. mmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0