En valnöt ser ut som en hjärna

Brooklyn sun,
she's hanging on
she's been runnin round the tired sky
her day is done

She says goodnight
and slips away
with a golden kiss to keep us warm
'til the morning raise

Fin dag med fin sol.

Imorgon åker jag för att besöka de östgötska skogarna igen. ..och helgens planer har nu nästan lagt sig till ro. Startar min gratisfärd mot Linköping kl 13.00 och sen väntar Emil Jensen tillsammans med finaste syster Rosie. Kvalitetestiden med mina föräldrar är nu flyttad till lördagen då även lite valborg ska firas med Hanna och co. Söndagen bjuder nu på gratis smink, styling och foto i Linköping kl 13.00 och sen är det daaaaaaaaaaaaans :D
Dock är det där med hemfärden fortfarande lite som en irriterande mygga en fantastisk sommarnatt i juli.. 



Nu ska jag ägna mig åt att designa supersnygga döskallar till Mr.Henrik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0