Puh

Nyinflyttad och nöjd sitter jag nu här och trivs som en surrande liten humla :)

..men är ganska matt efter gårdagen som var den mest intensiva dagen på länge tror jag.
Den började med en liten snabb frukost, packning av det sista, en liten fika med mina föräldrar, körande av saker, och ännu mera saker och så ännu mer prylar, uppackning, matpaus (igen), mera uppackning men med en touch av kaffe- och godis denna gång, en promenad till Inga som sen fortsatte till Anton (Anton. Anton. haha) där det vankades festligheter, festlighetade mig hos Anton med en fin hög andra människor, sen vidare till Bell's och träffande av fler trevliga männsikor! och sen tog jag mig hem genom en mix av fötter och packethållare..
..och sen var det slut.
Fast jag var sjukt speedad hela dagen, hann inte känna efter som jag var trött tror jag.. haha. känner som sagt en smula av tröttheten idag..
Men det är det värt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0