mango min mango

Idag har varit en mastodontdag.

..fast i lightversionen. Den har ju varit ganska bra och så med fint väder och trevlig händelser men den har liksom omsvepts av en total förvirring kring den kommande helgen. Men efter en dags förvirring har det nu klarnat lite. Just nu ligger planerna som så att det blir Emil Jensen på fredag, smink och foto-time (eventuellt) och valborsfirande med min bästa Hanna på lördagen och söndagen ser ut att bjuda på lite kvalitetstid med mina föräldrar (fast de inte vet om det än, inte riktigt iaf) innan jag beger mig in i dansens magiska värld.
Har dock några småsaker som ännu behöver lösas. ..som hur jag tar mig hem till Örebro igen till exempel (haha, bara en petitess)..

Idag har jag förutom att vara förvirrad även gjort följande:

Varit på starta-eget-café på biblioteket. Sjukt bra! ..och så vann jag typ världens bästa bok om hur man startar ett företag!

Druckit kaffe i solen med fröken Inga.

Städat ur min gamla rum på Nygatan.

Köpt garn till Henriks pennskrin som kommer prydas av vita döskallar med röda ögon på svart botten. Imorgon kommer jag gå med virknålen i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0