Gult är inte fult

Kände att det var dags att uppdatera er alla om att jag (idag igen) målar mina naglar. Gula denna gång. Tänkte att sjukt våriga naglar kanske kan locka tillbaka det fantastiska vädret som var här igår!
Åh, det var ju helt megaunderbart! Satt ute i T-shirt och frös inte en endaste liten gnutta. Drömmar om underbara picknickar med fina vänner börjar pluppa upp allt oftare och snart så är de ju faktiskt helt genomförbara, sommar sommar SOMMAR!! Förstärker det hela genom att lyssna på Billie the Vision and the Dancers, mkt sommar, känslor och fina minnen!



Denna tisdag har jag även fått en apelsin på posten. Ja, en apelsin! ..fast i papper och när jag vände på apelsinen kunde jag skåda: "Tack Kinna! Det pennskrinet ska jag alltid ha! hälsningar Magnus" (från mitt kusinbarn Magnus)
Åh, vika fina kunder jag har!


Glad över dagens apelsin, spikfynd (hittade en massa vita spikar för 10:- i en secondhand butik) och nymålade naglar ska jag nu ta mig samman och kolla om torktumlaren är klar.
Sen kanske en kopp kaffe skulle smaka..

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0