emil emil emil


..denne fantastiske man bjöd igår på en underhålland, sjukt jävla helvetes bra och underbar kväll kantad av mänskliga rättigheter, bli-ihop-till-låtar, konvex-konkav dyslexi, agnostisk predikan och en hel hög visdom om det samhälle vi lever i. Runtomkring oss smög de sabeltandade tigrarna runt och skapade spänning i lokalen samtidigt som Emil tänkte oss alla i publiken som utbytesstudenter för att minska nervositeten och rädslan för att göra bort sig. Med på scenen hade han även ett litet band som förgyllde det hela med bland annat såg, melodika, dragspel, bas, gitarr och trummor. ..som en hel liten orkester!

Med mig på denna fina afton hade jag "syster" Rosie ♥



Just i detta nu är jag hemma hos mina föräldrar och har träffat både mastodontspindeln på toan och de blommande körsbärsträden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0