burrrr

den där övertröttheten jag anande imorse kom till mig till slut. Hälsade på påväg till biblioteket i Haga Centrum, ca 50 meter från skolans entré slog den till ordentligt med en skrattattack.

men sen gick det utför, eller rättare sagt, det har det väll gjort hela dagen egentligen.. :/ Började känna mig febrig runt 11 och tänkte "detta kan inte vara sant". Tog en panodil och började pendla mellan att frysa och vara jättevarm. Nu fryser jag helt nedrigt mycket. Sitter inbäddad i strumpbynor, shorts, sockor, två långärmade tröjor, två halsdukar, mössa och en supermjuk morgonrock. MEN JAG FRYSER ÄNDÅ! SANSLÖST!

uh.. urk.. urken..
Vill bara sova samtidigt som jag är värsta pepp på att hitta på något.. fan, jag blir så arg! Världens sämsta immunförsvar förlorade igen..

Försökte bota mig med en nostalgichock genom att titta på Björnes magasin när Björne vädrar sin kudde och fastnar i fönstret och Robert Gustavsson som vill spela på plåtburkar.
Titta! man blir iaf nostalgisk :) http://www.youtube.com/watch?v=vKqUzdoun84&feature=share


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0