kokar salt

Det blev ingen dans ikväll. fina fina brunnsparken fick klara sig utan mig på grund av dåliga bussförbindelser. det gjorde mig inte så glad. nu har jag hottat upp kvällen med städning av toaletten, disk och kokat salt. Tror inte brunnsparken skulle kunna slå den partystämningen. nej då.. ehum.

Idag är det för övrigt "peace one day"-dagen och vi gjorde filmer i grupper i skolan. Det var tight om tid och väldigt kul med stora paraplymän som lite oplanerat gick in i bakgrunden.

När jag kom hem väntade ett paket på mig. Det gjode mig glad. Glad glad glad. Det var min väska som ville flytta in!

Imorgon är det yoga-time efter skolan. 90 minuter. lär vara död i kroppen efter det. men troligen lugn i själen.

Nää, nu bör Pierre komma hem och dammsuga tycker jag!

!!!

Nu kom han hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0