klockan är snart 3

..och här sitter jag. Nyduschad och dricker te. Vilar benen efter en trevlig danskväll i Brunnsparken. Tiden gick snabbt, alldeles för fort försvann minutrarna iväg. rann bort, eller kanske dansades bort. Varför ska tiden gå så fort när man har roligt?
Jag önskar Ljungsbro låg lite närmre Pålsboda. Då skulle jag dansa imorgon med, verkligen verkligen. Ljungsbro folkets park, fina fina fina plats! ..låter inte så glamoröst men en söndagkväll när dansmystiken har lagt sig och värmen och musiken pumpar runt i lokalen är det helt fantastiskt.
Socialdans är en mycket bra pryl. Man får så mycket. Glädje. Motion. Nya bekantskaper. Närhet. Värme. .. Det är fint att allt detta kan rymmas i en och samma upplevelse. Har man aldrig varit på en socialdans ska man verkligen ta sig till en, det är en upplevelse! faktiskt så är det så. 

Jag vill svepas med i dansens förtrollning. igen och igen och igen och igen.          ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0