torsdag. tv paint. trött. torr.




Idag har jag börjat på min läxa. Mycket jobb kvar. Helgen kommer innehålla mycket av denna vara. Dock är det svårt att välja en politiker. Jag vill ju ha nån som ser karaktäristisk ut, så jag har något att utgå ifrån. Att göra karikatyrer är ganska svårt har jag kommit på. Inget jag pysslat med tidigare. Roligt med utmaningar! Om jagi min ägo hade en skrivare skulle jag välja Göran Hägglund. Han har en muminnäsa.
Men jag har ingen skrivare så nu ligger mitt val av politiker i morgondagens tidningars händer. Men från och med idag och en månad framåt har vi både Närkes Allehanda och Metro att tillgå.

det är nice och helt gratis.

Snart kommer John Blund och för mig till drömmarnas land.
.godnatt.


Kommentarer
Postat av: robin

fotogeniska kinna!

2010-09-12 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0