hmm.. lite ont i läppen visst.

Nu har jag blivit sådär dålig på att skriva här igen. Jag har ju till och med ett eget internet nu så jag behöver inte springa över till Joel och låna hela tiden. Det har hänt endel saker här i Pålsboda iaf.

..vi har idag börjat gå igenom TV-paint och animerat en studsande boll som blev en fyrkant som blev en stjärna som blev en fågel som blev en studsande boll. min blev så. kul men ansträngande dag. imorgon och på torsdag väntar mera TV-paint och på fredag blir det manusföreläsning till klockan 17.
Ungefär så är läget i skolan. Jag trivs!

För övrigt så fick jag jord av min mor när hon och mormor var här och hälsade på i söndags så nu kan jag börja odla persilja, mumsigt :) Dock går jag på någon form av flytande föda för tillfället (den närmaste veckan typ) för min läpp är lite större än vanligt, försöker bli vän med en ring och gör lite ont. Men jag är riktigt nöjd. Fick en fin kommentar idag i skolan:

"det finns många som betalar sjukt mycket pengar för sådana"

haha. underläppen är lite större än vanligt men jag tror (hoppas!) det går ner ganska snabbt.

Igår utforskade vi motionsspåret i Pålsbodaskogen, det var backigt och skogigt.
Idag har jag plockat på mig sugrör på McDonalds och käkat glass.
Även varit på Örebros bibliotek och skaffat mig ett lånekort! jag gillar bibliotek.

Måste även dela med mig av att vi har skönaste läxorna. haha. Till på måndag ska vi ha ritat en karikatyr av en politiker. Jag tror helgen kommer bli ganska chill.

Ha det fint, det är högtryck i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0