wooooooooooooooooooooooo

....WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
 va det händer mkt saker just nu. inuti. utanpå. runtomkring. överallt. samtidigt!

Jag träffade mkt folk på höstlovet och hade mkt trevligt! nöjd. Fina återseenden, roliga danskvällar, trevliga skogspromenader, god kantarellpaj, fina sms, spännande samarbeten, vinterjacka på och lila naglar.

Idag återvände jag, hem. Känns hem nu. Men snart kommer mitt hem ligga i centrala Örebro istället för i lilla Pålsboda, wop wop! Kikade på ett rum idag som verkade toppen. Troligen är jag inneboende hos en Magnus inom en mkt snar framtid. han placerade mig längst fram i kön för han vill att jag ska bo där. "dig kan man ju prata med, det känns rätt" Tydligen gjorde jag ett bra intryck :)

åh, vad ska jag ta mig till. Jag borde ringa hyresvärden. Måste bestämma mig om rummet redan imorgon. snabba ryck minsann. Hittade det i lördags eftermiddag/kväll, kikade idag och bestämmer mig imorgon. Men det kändes så bra, så varför inte satsa egentligen!?

Imorgon kommer jag nog vakna och tänka
November, snows today. is it already this time of the year?

jag känner mig lite yr, upprymd av livet
känns ganska bra måste jag medge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0