vad var det jag anande

burr. kallt. kallt. det är snö ute. såhär mkt snö är ok på julafton och fram till nyår men inte nu. inte nu, i november?! märks det att jag inte gillar snö..? fastnade i bussen en bit från Pålsboda igår, fick promenera hem i snöstormen pga. att en lastbil "parkerat" lite snyggt tvärs över vägen. great.. eller inte. duschade mig varm när jag kom hem iaf vilket inte var helt fel.

Har tackat ja till rummet nu så snart så är jag inte en Pålsboda-bo längre. Känns faktiskt fantastiskt bra! Får flytta in när jag vill. ..och jag vill flytta in snarast känner jag. Finns det tid denna helg vore det ju toppen men annars är jag nöjd med inflytt nästa helg. beror på när mina kära föräldrar har tid att hjälpa mig. Skönt att jag inte har så mkt prylar, borde gå att fixa hela flytten på en dag. och det, det känns brabrabra! :D
 
sitter i skolan. vad gör jag nu då?
animerar lite på skoj kanske.. ja, det känns som en rolig plan. tänk tänk. sen är det yoga, skönt.




Känner du dig sådär trött och frusen? lite bitter över snön? kika på detta och inspireras till glada kreativa tankar :)
http://www.youtube.com/watch?v=qBjLW5_dGAM
http://www.youtube.com/watch?v=2_HXUhShhmY



 


Kommentarer
Postat av: emma

skönt att komma lite närmare skolan :) och om det skulle skita sig kan du ju alltid flytta in bakom bokhyllan ;)

Hoppas att du är frisk, själv har jag feber, ont i huvud, kropp, hals och allt som hör dit :( Försöker kurera mig med geishor, men det går väl inte så värst bra... hihi



nu finns det en fin liten fungerande gif-fil på mina ugglor om du vill kika ;)



KRAM

2010-11-10 @ 16:29:23
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0