onsdag. fortfarande höstlov. i östergötland.

Jahaja, känns konstigt att vara i Gulltorp igen. Vet inte riktigt vad jag ska känna. Är sugen på en sak iaf, det vet jag. börjar bli lite jobbigt nu. men men, jag får skylla mig själv.
Var en sväng i skogen igår och hittade några små svampar men lämnade de flesta till på fredag och min och Johans svamppromenad. annars segade jag mest igår. men för resten av veckan har jag mkt planer minsann :)

ONSDAG (idag): umgås med Hanna och även ha ett möte med hennes bror. sen ska jag till Linköping och fika.

TORSDAG: fika med emma och Lisa, kanske fler? ..och byta present med Lisa. detta hoppas jag på om vi kan få tiderna att gå ihop. på kvällen ska mor och jag se Chicago på östgötateatern!! :D

FREDAG: umgås med Johan (fika, svamp och massa prat), förhoppningsvis förfest nånstans i Norrköping och sen dans dans dans på Borgen till Titanix!

LÖRDAG: Finns planer på en mysig dag med mina kära vänner!

SÖNDAG: ..är det dans i Ljungsbro!!!! :D åh, längtar!

Sen på måndag kl 8.05 bär det åter av hem till Pålsboda. ..och folkislivet fortsätter :)
dock tycker jag att det borde komma ut fler lägenhetsannonser på blocket nu. ..och så önskar jag att jag hade mer än 137 poäng i Öbo's bostadskö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0