FIKAOCHMUSIKALTORSDAGOCHFLERAÅTERSEENDEN

DAGENS BÄSTA FIKA: var med Emma och Lisa på Café de Paris
DAGENS BÄSTA MYS: var med Cami, Elina och Emma
DAGENS BÄSTA MUSIKAL: Chicago på Östgötateatern. Tack mamma! ♥

Intressant och annorlunda story med bra skådespelare, flashiga dansnummer, spexiga kläder, ja allt det där som man tänker när man tänker musikal! Bra gjort Östgötateatern måste jag säga! Jag rekommenderar dig att se den.
Känns konstigt att tänka på att vi spelade Fame på samma scen för ett halvår sen. En underlig känsla kom över mig när jag var där, kändes inte verkligt på något vis.. hmm. ..och fick vi verkligen plats så många på scenen samtidigt!? Den är ju pytteliten ju!!
Jag vill vara med i en musikal igen. ja. 

Inledde även ett samarbete (mer officiellt och bestämt nu) med Hannas bror Erik och hans UF-företag. Virkade monsterkompisar och andra schysta prylar kommer snart vara till försäljning på..

www.pajamas.se

Spana in! Sidan är inte riktigt klar än men snart så! ..håll ögonen öppna för tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0