en tisdag jag längtade till igår

Vaknade imorse och ville inte gå upp ur sängen. Så varmt under täcket.. så kallt utan det.. Men jag gick upp ändå, duschade och allt såntdär och begav mig till skolan. Jag gillar verkligen skolan! på riktigt. känns som det var evigheter sen man längtade till nästa skoldag men nu är det faktikst lite så igen :) Förstod inte riktigt alla som sa till mig: "att plugga på folkhögskola är bland det roligaste jag har gjort!" Men nu förstår jag, folkis är fantastiskt.

Gårdagens bästa fråga(Henke till Inga): "Har du ställt in kräftan i kylen?"

Kvällens trevligaste: Ingas besök hos mig.

Dagens bästa (bok)bonus:

(Den är underbar!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0