en söndag i det nya

ojoj, jag bor i Örebro nu! jag har nära för en gång skull, nära till typ allt känns det som. och imorgon ska jag GÅ HEM FRÅN SKOLAN! en ny upplevelse. och så får jag sova hela 1 timme längre imorgon bitti! awesome! :D


Innan mor och far kom till mig igår för att inleda flytten med lite sconesätande och lite kaffedrickande satte jag mig vid tv:n. och tittade på SVTB. såg ett helt underbart barnprogram med massa roliga pyssliga tips! åh. man kan till exempel göra glass av fryst banan genom att köra den länge i en matberedare! ..och pyssla ihop en mobil att hänga i taket med blötlagda kikärtor och tandpetare! Ojoj, pysselmusklerna i mig börjar hoppa och dansa!

Efter flytten blev det asgod kinamat och ett glas vin med mor och far innan de åkte hem till sig igen.
♥idag är det fars dag! min far fick ett guldigt kuvert av mig igår, så nära idag jag kunde komma liksom.

det har varit en mkt händelserik helg detta må jag säga, på flera plan minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0