denna söndag målar jag mina naglar rosa.


Jag tror jag börjar med att säga att hela gårdagen var lite smått märklig. Jag startade med att sova till 12 och glömma bort att jag skulle träffa Inga vid Café Deed för att besöka jul/designmarknaden. Sen traskade jag iväg och handlade lite smått och gott och lite frukost på ICA och begav mig hem igen och tänkte att mmm, mums! va gott det är med ost! Sen gick en tid jag inte vet vad jag gjorde men sen blev klockan 16 och jag befann mig vid slottet. Massa julmarknad och julstämmning var det där och efter lite förvirring hittade vi till slut in till Svante och fick fika och rundvandring. Där uppstod ännu mer förvirring då kvällens planer skulle fastställas. Men såhär slutade det till slut:
1. Jag gick hem till inga med en väska full av vattenpipa, sprite och pysselsaker.
2. Vi pysslade och gjorde fina drinkar.
3. Vi beställde hem pizza (bara för att vi aldrig kunnat göra det förut, skogsbor som vi var).
4. Pizzabudet kom och var förvirrad.
5. Vi åt pizza.
6. Nils och hans vän kom på besök.
7. runt halv 6 på morgonen traskade jag, Nils och vännen hem och snön yrde.
slut.

..och förlåt Inga att jag snodde bilden, men den är så fin!

Nu målar jag mina naglar rosa och känner mig pepp på kvällens trivselkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0