Barfotadans..

..i Arboga var gårdagkvällens aktivitet. En fantastisk kväll, dock mycket halt golv vilket resulterade i min första barfotadans-kväll. Sliter ganska mycket på vrister och knän att dansa barfota upptäckte jag men har inte så ont idag som jag trodde att jag skulle få. Det är ju bra :) ..och lite ömmande ben kan jag stå ut med för något så underbart som dans!

Om en stund bär det iväg till slottet för öppethusvisning och julfika :) mysigt! ..blir troligen även en tur till Café Deeds julmarknad och om kvällens planer följs blir det mys- och pysselkväll med glögg hos Inga!
Imorgon är det trevselkväll på klubben, mera dans till mig! :D

Det händer så otroligt mkt just nu så jag känner mig konstant förvirrad, men det är en ganska bra förvirring. Känner dock att jag behöver lite yoga för att få til den där lilla extra tryggheten så jag känenr mig alldeles alldeles lugn i all denna förvirring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0