"jag klipper till med saxen. ..o jag kan sy och tråckla"



Tack min Magnus för att du hjälpte mig få min blogg så tvättsvampig och fin :)

Den senaste veckan har jag småpysslat lite och planen för tillfället är att testa på att sy fler mjukisdjur ur boken som jag hittade på bibblan. Så inom kort kommer nog en katt dyka upp här! Men mycket tid just nu går åt till mitt projektarbete. Idag är jag glad för mina 40 passepartouter är färdiga och det är soligt ute! Kom gärna den 20:e eller veckan efter och kika på mitt och mina klasskamraters projektarbeten. Det kommer vara gratis, trevligt och spännande!

och glöm inte att kika i min shop! :)
..och går du ut, ta det försiktigt, det är halt överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0