twist and shout

En liten såndär lägesuppdatering känner jag att det är dags för igen :)

Julafton var en mysig afton. Jag fick bland annat ännu mera tejp, strumpor och en stekpanna. Jag hade mitt vanliga uppdrag att hålla familjen (mest mamma) vakna under Kalle Anka. Robin Hood är bäst. Vi käkade massa julmat och jag blev tramsfri.

Juldagen började fint med mat och fika. Sen fortsatte den ännu finare med den bästa danskvällen jag haft på länge! åh! Innan dansen myste jag med Rosie och sen kom Stefan. Vi värmde upp med lite bugg i köket.

Igår var det reashopping och julklappsbytesfika med Hanna, min Hanna. Mycket trevlig dag! och jag är nu ägare av en hel hög fina prylar: ett par hängselbyxor, ett linne med ett utropstecken på ryggen, en randig långklänning, en randig långärmad tröja/klänning/tunika, en horoskopkalender för 2011 (haha, hanna känner mig lite för väl) och 2 st jättefina muggar med "alice i underlandet"-tema. Den senare delen av kvällen spenderade jag med att virka klart och börja brodera renar på min halsduk. Jag har bestämt mig för att även göra ett par matchande torgvantar till, med renar på såklart :)

Idag har jag duschat och betalat räkningar (haha, räkor läste min hjärna lite snabbt när jag läste igenom). Klockan 15 ska jag till Johan och laga mat, umgås och ha trevligt och sen ska vi dansa dansa dansa!

Imorgon ska jag träffa hanna, baka scones och se till vildingarnas land.

På onsdag ska jag fika 2 gånger.

På torsdag ska jag säga adjö till mina föräldrar, träffa Cami och åka hem till Örebro igen.

Tiden går snabbt men ändå långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0