natten går tunga fjät..

..och jag vill sova. Har sprungit runt hela dagen och fixat med massa saker och varit ganska pigg men så poff, blev jag hur trött som helst..

Min dag har jag spenderat med följande:

♦ luciafika och tåg på Kävesta
♦ städande av gamla lägenheten i lilla Pålsboda (åh, va skönt att det är fixat nu!!)
♦ tvätt
♦ handlande av julklappar
♦ pysslande av julklappar
♦ virkande av monsterkompisar
♦ lyssnat ifatt radiojulkalendern (arga gubben och läraren är ju helt fantastiska ♥)

..nu ska jag bara bädda sängen. Jag kommer sova som en kung inatt på rena lakan! mmmm.. zzzzzz...


Kommentarer
Postat av: Ingon

ARGA GUBBEN!! <3

2010-12-13 @ 22:51:36
URL: http://ameow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0