kokosmjölk är ganska så fantastiskt

Lagar trattkantarellpaj med kokosmjölk, persilja, kanel och timjan. Kanske en lite konstig mix men det luktar gott. Sen blir det glögg, idol-final (och lite nobelfest) och sen troligen en sväng till Bells eller Maxim. Jag är pepp!!

Har gjort så mkt denna vecka. Känns inte som jag varit hemma nånting alls. Arre och Magnus sa att de trodde att de hade förlorat mig, haha.
Igår var jag på ett supermysigt café och virkade, käkade sconesbuffé och lyssnade på julmusik med en fin klump av människor som jag gillar. Åh, Märtas Kafé ♥ Märta är en katt för övrigt. Jag och Inga kommer bli stammisar där, tanter som vi är. Syjunta varje ojämn vecka, fantastiskt fint tycker jag!

Jag avsluta med en passande Emil Jensen-text..

"allt jag gillar upphör, så passa dig. jag gillar dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0