fika fika, dubbelfika!

Dagens stora sysselsättning är FIKA! Först ska jag till Norrköping och fika med Emma, Lisa, Jonna, Cissi, Elina och Sofi (och byta julklappar såklart) och sen ska jag till Linköping och fika med Magnus (och även ge en liten julklapp där med). Fika ♥

Igår var min Hanna här och käkade scones och hängde med mig som på den gamla goda tiden. Mysigt mysigt!

Nu är jag nästan klar med mina monsterkompisar också så snart så finns de till försäljning på..

PAJAMAS.SE


(Igår mindes jag plötsligten fin sak från i somras)

riiiiiing riiiiiing !!!

-hallå?

-Brooklyn sun, She's hanging on.
She's been runnin round the ---- her day is done
shes says goodnight and slips away
with a golden kiss to keep us warm until the mornin braces



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0