dan före dopparedan. Herre nedrans, va tiden går fort!

..och jag är hemmahemma i de östgötska skogarna.
Lyssnar på Håkan Hellström och känner mig liten igen. Örebro känns som en dröm, som något som inte finns på riktigt. Känns alltid så när jag är hemma på besök.. Men så blir jag glad, för det är ingen dröm! ♥ Ni alla där finns på riktigt.

Jag älskar ljudet av snön som faller ner från granarna pappa ruskar på när vi är ute på vår årliga julgranshuggartur. Idag har den ägt rum och vi har pulsat runt ute i snön för att hitta en lämplig gran. Vi hittade en. ..ganska ful. Men vi ska klä den snart och folk brukar alltid säga "åh, vilken fin gran ni har!" varje år, även då vi alltid tycker att den kanske inte är sådär jättetjusig när vi hittar den i skogen. Men det är svårt att hitta fina granar ute i stora vilda skogen. 

En skön känsla utan julstress är infunnen och nu ska jag dricka te.
GOD JUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0